
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Jeśli otrzymałeś od nas produkt, który uległ zniszczeniu podczas transportu lub posiada istotne wady, które uniemożliwiają jego użytkowanie albo sprawiają, że nie możesz sie nim w pełni cieszyć NAPISZ DO NAS! Wspólnie rozwiążemy ten problem!
Kontakt w sprawie reklamacji:
biuro@jakatoizba.pl
OGÓLNE WARUNKI REKLAMACJI:
-
Kupujący jest odpowiedzialny za to, by specyfikacja zamówienia odpowiadała jego potrzebom.
-
Kupujący zobowiązany jest do zbadania dostarczonego przez Sprzedawcę towaru pod względem ilościowym i jakościowym natychmiast po jego otrzymaniu.
-
Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji ilościowych następuje w formie pisemnej, niezwłocznie po odbiorze towaru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia odbioru towaru.
-
Zgłaszanie uszkodzeń towarów, powstałych w czasie transportu następuje w formie pisemnej, niezwłocznie po odbiorze towaru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia odbioru towaru.
-
Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji jakościowych następuje w formie pisemnej po odbiorze towaru, nie później niż w ciągu 14 dni od odebrania towaru.
-
Do zgłoszenia reklamacji należy dołączyć szczegółowy opis wady lub szkody, dokumentację fotograficzną oraz dowód zakupu, wydany przez Sprzedawcę.
-
Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwróci Kupującemu koszty przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sprzedawca ma prawo obciążyć Kupującego kosztami wysyłki zareklamowanego towaru.
-
W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca może wymienić towar na wolny od wad lub usunąć wadę w możliwie jak najszybszym terminie nie dłuższym jednak niż 30 dni albo zwrócić Kupującemu równowartość wadliwego towaru.
-
Jeżeli spośród towarów dostarczonych i sprzedanych tylko niektóre z nich są wadliwe i dają się odłączyć od towarów wolnych od wad, sprzedający zastosuje działania opisane tylko do towarów noszących zmaniona wadliwych.
-
Reklamacji nie podlegają przedmioty Sprzedającego na podstawie wady, która została Ujawniona w opisie transakcjiI.
ZWROTY TOWARU
Nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić - masz na to 14 dni. NAPISZ DO NAS na biuro@jakatoizba.pl.
INFORMACJE DOATKOWE W ZAKRESIE ZWROTÓW TOWARU:
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć do Sprzedającego w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu.
-
Odesłanie przedmiotu może nastąpić maksymalnie w terminie 14 dni od jego otrzymania.
-
Przedmiot powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Kupujący może użyć w tym celu oryginalnego opakowania, w którym otrzymał przedmiot.
-
Koszt odesłania przedmiotu spoczywa na Kupującym, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść lub nigdzie nie poinformował o konieczności poniesienia tych kosztów. Sprzedający zwróci środki przy użyciu takiego samego sposobu, w jaki doszło do zapłaty. Jeśli Kupujący wybierze sposób dostarczenia rzeczy inny, niż najtańszy sposób dostawy dostępny w ofercie, Sprzedający nie ma obowiązku zwracać poniesionych, dodatkowych kosztów.
-
Zwrot środków Kupującemu następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie wcześniej jednak niż po otrzymaniu zwracanego przedmiotu.
-